Inglid on kõikjal meie ümber. Nad ümbritsevad
meid turvatunnet tekitava ning enamasti nähtamatu kohalolekuga. Väikesed
lapsed, kes veel kõneleda ei oska, näevad neid. Inglite juuresolek pakub neile
tuge ja lohutust. Lapsed mäletavad veel vaimset maailma – oma algset kodu,
kust me kõik pärit oleme. Kahjuks unustavad nad selle keskkonna mõjul aga
niipea, kui õpivad rääkima.
Materiaalne maailm on kool. Hing läbib siin
teatud õppetunde, mida on enne kehastumist koos oma õpetajate ja juhendajatega
hoolikalt kavandanud. Materiaalses maailmas viibimine on tõeline väljakutse
hingele, sest üheks õppimistingimuseks on see, et ta unustab oma vaimse
päritolu ning hakkab end samastama füüsilise kehaga, oma tunnete ja mõtetega,
pidades seda alalises muutumises olevat kogumit oma tõeliseks minaks.
Lapsed siin reaalsuses on sageli olukorras, kus
nende päevad täidetakse täiskasvanute poolt etteantuga – vähemalt kuni teatud
vanuseni. Neil puudub vabadus ise oma elukäiku määrata. See on õige, sest
lapsed vajavadki abi ja juhatust. Kuid
kahjuks ei ole ka täiskasvanud
ise enamasti vabad, neid piiravad nende hirmud ja eelarvamused. Lisaks
ahistab last ka sotsiaalne surve – koolisüsteem, tervishoiusüsteem, jne. Selle
tulemusel kaotab laps juba õige
varakult kontakti oma kaitseingliga – olevusega vaimsest maailmast, kelle
ülesandeks on aidata tal meenutada seda, mida ta hing selles kehastuses
saavutada kavatseb. Kaitseingel hoiab inimesest kõrgeimat pilti ja aitab tal
püsida ühenduses vaimse maailmaga, oma tõelise koduga. Tänapäeva ühiskonnas
aga võtavad erinevad institutsioonid kaitseingli rolli justkui enda peale,
hakates lapse elu sünnist saadik juhtima ja korraldama. Tulemus on
kahetsusväärne – lapse kroontšakra sulgub kas osaliselt või peaaegu täielikult
ning ühendus vaimse maailmaga katkeb.
Seda ühenduse katkemist kogevad lapsed kui väga
suurt valu ja kaotust, mille olemust nad ei mõista ning mida nad peita
püüavad. Kuid sellist valu täielikult peita pole võimalik ja nii avaldubki see
käitumisprobleemidena ja ka õppimis- ja keskendumisraskustena.
Sageli (eriti praegusel ajal) on lapsed oma
vanematest ja õpetajatest enam arenenud hinged, ent ometi abitud oma väikestes
kehades. Ka
nende mõtte- ja tundemaailm on alles
väljakujunemata. Siiski peitub
neis suur jõud ja sageli ei saagi vanemad selliste lastega hakkama.
Läbiproovitud meetodid ei toimi, uusi veel ei tunta. Iidne tarkus on suuremalt
jaolt ununenud. Tulemuseks on
see, et ülaltpoolt tugevdatakse survet, et vähemalt väliseltki asjad kontrolli
all oleksid, lapsed omakorda aga vastavad veelgi suurema endassetõmbumisega
või veelgi ägedama vastuhakuga, mis võib väljenduda väga erinevatel viisidel.
Kogu probleem hakkaks lahenema, kui lapsed
saaksid täiskasvanute poolt adekvaatset abi ja juhatust – juhatust, kus
armastus, tarkus ja vägi on ühendatud. Eelkõige peaks
neil täiskasvanutel aga olema
kontakt oma inglitega ning õpetajatega vaimsest maailmast, sest siis saaksid
nad mis tahes probleemide puhul alati juhatust.
Ning kui laps omakorda meenutab kontakti oma kaitseingliga ja teiste ingellike
abilistega, ning kui see suhe on täiskasvanute poolt, kes teda ümbritsevad,
aktsepteeritud, siis võite te näha imet. Laps rahuneb ja leiab taas oma
keskme. Ükskõik kui probleemne see laps ka poleks olnud, kui ta saab taas
kontakti oma kaitseingli ning kaitseingli vahendusel oma hingega, tuleb tema
sisemine valgus taas nähtavale ja lööb särama. Selline laps (inimene) on tõeline
õnnistus ja kingitus kõigile, kes temaga kokku puutuvad.
Praeguse
ajastu laste, kelle hulgas on palju neid,
keda me nimetame indigolasteks, üks sõnumeid meile on meenutada ka
parema ajupoolkera (intuitiivse mõtlemise) tähtsust selles vasaku
ajupoolkera (loogilise mõtlemise) ülemvõimul põhinevas maailmas, et
ajupoolkerade vahel võiks saabuda tasakaal ning et teadmine saaks taas
tervikuks. Osad uurijad arvavadki, et laste käitumis- ja keskendumishäired (ADHD
ja ADD) on põhjustatud sellest, et laps proovib iga hinna eest kohanduda,
ning katsudes toimida üksnes
läbi vasaku ajupoolkera (nagu temalt
pidevalt nõutakse), on tulemuseks
väga suure tasakaalutuse teke nii lapse närvisüsteemis kui ka
energeetikas.
Algselt on
indigolapsed vägagi teadlikud sellest, kes nad on, ja haaravad intuitiivselt
suuremat tervikut, mille osad me kõik oleme. Siiski
vajavad nad, et neile nende
päritolu (meie kõigi päritolu)
meenutatakse. Nad vajavad kinnitust, et vaimne maailm on olemas ning et
universum on sõbralik paik. Nad küll teavad seda, kuid puutudes kokku vana
energiaga, materialismi või dogmatismiga, kogevad nad sisemist lõhestatust.
Seepärast
aitabki
lapsi sageli see, kui neile meenutada,
et meid kõiki ümbritsevad imelised vaimsed olendid – inglid –, et igal ühel
meist on kaitseingel, kes on ta parim sõber, nõuandja ja kaitsja igas maises
olukorras, kes teab vastuseid ka siis, kui mitte keegi meie ümber meid enam aidata
ei oska. Oleme näinud ka
seda, kuidas lapsed rahunevad, kui neile meenutada, et abi mis
tahes olukorra puhul on vaid
küsimise kaugusel.